Den gode Rotary historie (Faxe RK)

Julen 2020 i Faxe Rotary Klub

Det er ikke let at dyrke fællesskabet i disse Corona tider, men det afholdt ikke Faxe Rotary Klubs bestyrelse fra, i december måned, at tage rundt til medlemmerne og på behørig Corona afstand aflevere en lille gave.

Der kunne alle steder mærkes en varme og overraskelse i de små hjem ved dette besøg – på trappen.

Past præsident Jens Skjoldgaard havde i den gode anledning, fundet julemandstøjet frem og besøgte bla. en af de ældste medlemmer i klubben Johan Vive, som har været medlem af Faxe Rotary klub i 43 år.

Han udviste også en stor glæde med kommentaren: ”Det er første gang i min tid i Rotary, at julemanden kommer på besøg”.

Ja det er andre tider – Corona tider.

Klubbens motto denne jul: Vi holder jul sammen – hver for sig.

Med dette indlæg ønsker Faxe Rotary Klub alle en God Jul samt et Godt Nytår

På gensyn i 2021 med forhåbentlige en mere almindelig hverdag, hvor vi kan mødes og udveksle ord, tanker, historier, gode debatter og meget, meget mere.

Jul i faxe