Den 21. marts kl. 19.30 - Støttekoncert til fordel for udsatte grønlandske børn

Indsendt af Just Hartoft den 17.11.2017
Fra årets tema
21.03.2018. 22:00
Hjælp os med at hjælpe de udsatte børn på Grønland

Støttekoncert til fordel for udsatte grønlandske børn

den 21. marts 2018 kl. 19.30

i Holmens Kirke

Julie Bertelsen optræder i distriktets støttekoncert den 21. marts 2018 i Holmens Kirke kl.19.30 sammen med andre førende danske og grønlandske kunstnere.

Programmet for forårets støttekoncert til fordel for udsatte grønlandske børn er nu endeligt fastlagt, og det kan ses her.  (Tryk blot på denne tekst)

Billetsalget er i fuld gang. Kr.250 pr. stk. inkl. drink i pausen. Bestil billetter nu

Alle distriktets klubber får nu lodsedler til salg med fantastisk store præmier. Hovedpræmien er således en rejse for 2 personer med fly og 4 dages ophold i Ilulissat. Udtrækningen foregår efter koncerten og offentliggøres herefter på www.rotary.dk.

Spørg din præsident om at få del i lodsedlerne. Kr. 25,- pr. stk. og 5 stk. for kr. 100,-

Som afslutning udtrækkes vinderne i årets store lotteri.

Hovedpræmien er en rejse for 2 pers. til Grønland med ophold, som er gjort muligt af

Air Greenland

Distrikt 1470 LODSEDLER kan købes nu i din klub. Din klubmester administrerer salget. Pris for lodsedlerne er 25,- kr. pr stk, ved køb af 5 stk. SPAR 25,-

BESTIL ALLEREDE I DAG DINE BILETTER TIL KONCERTEN, TRYK BLOT PÅ DENNE TEKST