De unge

Ella Petersen orienterede om udvekslingsstudent til 2018/2019 og om RYLA, hvor du har mulighed for at tilmelde et ungt menneske.

Bertel Kjærulff, som er kommende counsellor og Ella Petersen, som er den nuværende, har haft møder med tre unge mænd om at være vores udvekslingsstudent i næste sæson. Der er nu truffet et valg, og de praktiske ting er under udførelse. Vores kommende udvekslingsstudents far er på vej ind i Marselis Rotary Klub.

RYLA - Rotary Youth Leadership Award - er målrettet unge i alderen 20-30 år, som overvejer at gå ledelsesvejen. Det afvikles i Horsens i weekenden den 3.-5. november og koster ca. 2.500 kr. Vi har tidligere i klubben betalt for at sende et ungt håb afsted. Har du i din virksomhed et ungt menneske, som du gerne vil anerkende, er dette oplagt. Kontakt Ella.