D1450’S REPRÆSENTANT TIL FOLKEMØDET 2021

Indsendt af Claus Skovbjerg den 24.5.2020
Opgaven indebærer at arbejde med planlægning og gennemførelse af Rotary Danmarks deltagelse på Folkemødet 2021.
Hvis du kunne tænke dig denne opgave, så meld hurtigt tilbage til undertegnede.
Arbejdet gennemføres i samarbejde med en arbejdsgruppe på 3-4 repræsentanter fra andre distrikter i Danmark i perioden fra nu og til juni 2021.

Det er et spændende og sjovt projekt. Det er også en stor oplevelse af komme til Bornholm, og se hvordan Folkemødet fungerer og være med til at skabe bred interesse for Rotary Danmark.

Du kan se Rotarys program på FM2019 her.

Udover deltagelse i FM i juni 2021, skal du forvente at bruge omkring 100 timer på planlægning og opfølgning forud for FM.

Arbejdsgruppen holder løbende Skype-møder og derimellem arbejder gruppens medlemmer individuelt på de forskellige opgaver der skal løses.

Den vigtigste opgave er at tilrettelægge et spændende og alsidigt program, som tiltrækker et bredt udsnit af Danmarks befolkning.

Herunder er der kontakt til og aftaler med oplægsholdere og koordinering i forhold til det samlede program.

Den rette person:

• Holdspiller
  • Struktureret
  • Initiativrig
  • Selvkørende
  • Erhvervsaktiv
  • Alm. god it-bruger
  • Have lyst til at snakke med en masse nye mennesker
  • Har et godt og bredt netværk (specielt blandt personer/virksomheder/organisationer som i forvejen deltager på FM)
  • Stor faglig indsigt i trends og aktuelle emner
  • God forståelse for mødeplanlægning med udgangspunkt i målgrupper
  • Kan fungere som moderator på debatter og oplæg på FM