Cykelcamp for udvekslingsstudenter fra vinterholdet i Danmark.

Indsendt af Leif Sønderby den 13.7.2020
I samarbejde med Aarhus Rotary Klub arrangerer Aarhus Connect RK i starten af august 2020 en cykelcamp for de udvekslingsstudenter, der kom til Danmark i januar til et års ophold forskellige steder i landet. Et yndet indslag i opholdet er normalt en Europatur, men som følge af Coronakrisen gennemføres denne tur ikke for dette hold.
Rotary Danmark spurgte derfor de to klubber, om vi ville arrangere noget for disse unge. Da de to klubber allerede var langt i planerne med en cykelcamp under "Short term"-programmet (- som ligeledes blev aflyst), slog vi til, og d. 31. juli ankommer et hold unge til Aarhus, hvorfra 10-dages programmet starter.
Lars Boje fra vores klub er dybt involveret i tilrettelæggelsen og afviklingen af camp'en.

Klubbens medlemmer bliver involveret på forskellig vis. Bl.a. skal vi lave mad til holdet 6 af de 10 dage. Richard Poulsen fra vores klubs "Gastronomisk udvalg" styrer denne væsentlige opgave.

KLUBBENS MEDLEMMER bedes se mere herom i mødekalenderen under d. 31. juli.