Convention 2019

Rotary Convention 2019

Så er det nu !
Skal du med til Hamburg i juni 2019 så bør du tilmelde dig inden 15. december 2018, idet prisen stiger pr. denne dato.

Tilmelding foregår online og du kan også vælge hotel online. Du bliver guidet igennem ved at søge på ”Rotary Convention Hamburg 2019”. Udfyld blot personlige oplysninger for at komme videre til programpunkter. Ved registrering alene til PreConvention skal man rette direkte henvendelse, idet dette ikke kan ske online. Vær opmærksom på, at man har mulighed for at vælge hotel efter interesse / funktion f. eks. for guvernører eller for rotarianer med interesse for arbejde med udvekslingsstudenter.

Der vil være rigtig mange danskere nu hvor der er så kort afstand og der er i øjeblikket 12 tilmeldte fra vort distriktet. Jeg vil gerne være behjælpelig med at formidle kontakt blandt de tilmeldte, herunder evt. notere, hvad man ønsker at deltage i, og om man ønsker at deltage i ture før eller efter convention.

Peter

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger så send blot en mail til Peter Müller, 54822250 (at) mail.dk .