Rotary E-Club One of Denmark

Klub info

Klub:

Når vi mødes, anvender vi Rotary Danmarks virtuelle mødeplatform Adobe Connect, som også anvendes under møder mellem landsdelene og med Grønland.

Mødeplatformen gør det muligt for os at se hinanden og afholde foredrag med plancher. Vi kan dele os op i grupper i flere forskellige møderum og senere samles igen i plenum.

Du finder vores møderum via dette link: Launch Meeting - Zoom

Den første e-klub i Rotary International blev chartret i 2002 i USA. I oktober 2016 var antallet af e-klubber over 320. De er nu ligestillede med traditionelle Rotary klubber.

Forretningsudvalget i Rotary Danmarks Råd har givet E-Club One of Denmark status som internetbaseret Rotary klub for alle fem danske Rotary distrikter.

Med Rotary E-Club One of Denmark kan man stadig være med i en Rotary klub, selvom man er meget på farten, når bare man har adgang til internettet, en computer, tablet eller smartphone og et headset. Ingen stress med at køre langt efter møderne eller sene køreture hjem.

Man kan sidde hjemme og passe børn eller børnebørn og samtidig gå til Rotary møde foran sin computer.

Er man bevægelseshæmmet af den ene eller anden årsag og har svært ved at komme af sted eller har svært ved at høre i en større forsamling, så er e-klubben også det oplagte valg.

For ikke at forglemme rotarianeren, der f.eks. bliver udstationeret i en periode eller har slået sig ned i udlandet som fastboende. Og her er der en bonus: Klubsproget er dansk, så man kan oven i købet holde sit modersmål ved lige.

Rotary E-Club One of Denmark mødes hver anden tirsdag og er Danmarks hurtigst voksende Rotary klub.

Mødested

Vores virtuelle møderum findes på Zoom: https://us02web.zoom.us/j/4526114558 - Meeting ID er 4526114558
Skøjtevænget 22
2770 Kastrup