København Nord

Klub info

København Nord er en ung klub. Klubben er ikke bare ung, den er også mere afslappet i sin funktion end mange af de “gamle” Rotary. Men vi glemmer ikke at vi er Rotarianere, og derfor danner traditionerne rammerne om fællesskabet.

Klubmøderne er den centrale arena for klubbens sociale liv, men årets gang byder også på koncerter, arrangementer og en weekendtur, gerne med Oslobåden. På de faste møder hører vi ofte et foredrag, både ved gæster udefra og ved klubbens egne medlemmer, som sætter gang i snakken over den efterfølgende frokost.

ERHVERVSFOKUS: Få skarp erhvervssparring i Rotary København Nord

Som noget unikt i Rotary-sammenhæng, har klubben også erhvervsfokus. Står du med en strategisk udfordring, der kræver kvalificeret sparring med andre erfarne erhvervsaktive? Eller leder du efter en personlig henvisning til en potentiel drømmekunde? I Rotary København Nords afdeling støtter vi op om hinandens professionelle virke.

Blandt vores medlemmer kan du møde alt fra direktører og forretningsdrivende til konsulenter og mæglere, og vi prioriterer at styrke hinandens professionelle virke samt hjælpe hinandens personlige udfordringer.

Møderne starter kl. 11.00, og afvikles efter medlemmernes ønsker. Diskussionerne er fortrolige og kun for medlemmer af klubben. Indholdet kan fx være:

- Sparring på alt fra salgsstrategi til rebranding, turn-arounds, udfordrende kunder, salgsemner – eller feedback på en hjemmeside.

- Præsentation af egen virksomhed: Enkelte medlemmer deler timen, inklusive evt. konkrete problemstillinger.

- Kort bordrunde med det der i øjeblikket ligger mest på sinde. Alt fra en generel status, aktuelle udfordringer eller nye udviklinger siden sidste møde.

Disponér over hele timen ved at advisere 14 dage før mødet. Ved akutte problemer rydder vi dagsordenen, så din udfordring er i fokus.

Erhvervsfokus-møderne er et supplement til de ordinære klubmøder, og afholdes derfor inden de ordinære møder.

Hvem kan blive medlem af København Nord Rotary Klub?

Vi ser gerne gæster til vores møder. Tilmelding sker ved henvendelse til præsidenten eller ved tilmelding på Rotary.dk (andre rotarianere.) Pris for deltagelse 250 kr. til delvis dækning af klubbens omkostninger om bord på båden.

Som medlemmer af København Nord kan optages personer, der har ledende stillinger eller er selvstændige og som enten arbejder, bor eller på anden måde har tilknytning til det nordlige København: Hellerup, Svanemøllen, Nordhavn og Østerbro.

Mødested

Oslo båden DFDS
Dampfærgevej 30, 10
Parkering betalingsparkering ved båden - husk billedlegitimation - checkin på 1. sal - mødet er på dæk 10