Trailer til Præstø Kajak og Padle Klub

Indsendt af Kim Pedersen den 21.3.2023
Det er med stor fornøjelse at Rotary Præstø kan bidrage til det lokale idrætsliv ved at være hovedsponsor på trailer til Præstø Kajak og Padle Klub.
Det har gennem længere tid været et stort ønske fra klubben at få en trailer, da det kan knibe med kajak kapacitet på private biler når klubben skal udenbys til konkurrencer og andre arrangementer. Derfor blev Præstø Rotary Klub spurgt om ikke de syntes det var en rigtig god ide at donere et beløb til en fin ny trailer, hvilket blev bevilget og Rotary Præstø har herved den store glæde være sponsor sammen med firmaet T. Gudiksen Fagentreprise Aps, til gavn for de mange medlemmer i Kajak og Padle klubben.
På billedet ses den glade modtager, formand Sam Dyring sammen med Rotary Præstø’s præsident Peder Andersen.

Præstø Rotary Klub
Kim Pedersen