RY ROTARYS SOMMERLOTTERI 2022 - KØB LODDER ONLINE

Indsendt af Leif Fritsdal den 21.8.2022
ALT UDSOLGT:
Update mandag den 29. august 2022.

Ry Rotary har solgt alle 2200 lodsedler. Tak til alle køberne og sponsorerne.
Mandag den 3. oktober afsløres vindernumrene på vores hjemmeside "ryrotary.dk".

Mange hilsner og tak for jeres støtte

Ry Rotary klub

Årets sommerlotteri 2022:
DANMARKS BEDSTE LOTTERI MED DE STØRSTE VINDERCHANCER.
Hovedgevinsten er den nye Toyota Aygo X.

Kåret af JP motorjournalister som "Danmarks Darling". En kvik minibil med stor personlighed. Værdi ca. 120.809 kr. - eller 90.000 gode danske kontante kroner.
I alt 29 præmier til en samlet værdi af 156.101 kr. Info se lodsedlen.

Igen i år sælger vi vores lodsedler online, fordi ikke alle når at møde vores sælgere i de røde trøjer, når de er ved fx. Kvickly, Superbrugsen eller til en af de mange havnekoncerter i Ry. Overskuddet går ubeskåret til projektarbejde lokalt og internationalt.

SIDSTE NYT:
Status pr. 24. august viser, at vi nu KUN har godt 200 lodder tilbage af de 2200 lodder. Til Ry by Night fredag den 26. august kan du på Klostervej finde vores Rotary bod og se bilen. Her sælger vi de sidste lodder. MEN hvis du vil sikre dig et eller flere lodder inden de bliver udsolgt, så køb online, så er du på den sikre side.

Du kan købe via MobilePay på nr. 8 8 2 7 1 7

Hvert lod koster 100 kr.

Sådan gør du:
1. Indbetal f.x  kr. 100, 200, 300 etc. på MobilePay nr. 882717.
2. Du møder teksten Ry Rotary NET Sommerlotteri
3. Skriv dit Mobilnr. og navn i tekstfeltet
4. Swipe "Send Penge"

Når vi har registreret din indbetaling, udvælger vi en eller flere tilfældige valgte lodsedler ud af de 2200 stk. der er til salg og SMS'er dig et foto af loddet eller lodderne indenfor ca. 48 timer.

Den/de originale lodsedler opbevares hos os i forseglet kuvert påført dit navn og det mobilnr. du anvendte ved betalingen/bestillingen via MobilePay og lodnumrene. Du kan, hvis det ønskes og efter aftale (2032 4092) afhente dine lodsedler hos os.

Du bør selv tjekke om du har vundet via hjemmesiden "ryrotary.dk" den 3. okt. 2022. Vi tjekker også de solgte lodder (dog uden ansvar) og SMS'er dig direkte besked (via dit mobilnr.) hvis du har vundet.

Info om Rotary: Du er altid velkommen til at kontakte os og besøg vores klub. Vi mødes hver onsdag kl. 18 enten i Ry eller på virksomhedsbesøg
Tjek hjemmesiden ryrotary.dk
eller den nationale side rotary.dk.
Vi har også en spændende facebook side i distriktet.

Du kan også møde Christian på Youtube, som på 30 sekunder fortæller om Rotary