ROTARYS SOMMERLOTTERI 2021 - VINDERNUMRENE

Indsendt af Sam Strange Eyde den 2.11.2021
Er du den heldige ejer af lod nr. 1073 har du vundet en Peugoet 108 Prestige, eller 75.000 gode danske kroner.

Ry Rotary Klub ønsker alle vinderne tillykke med gevinsterne med en samlet præmiesum på 145.180 kr.
Stor tak til alle køberne af lodderne og til vore sponsorer, fordi I støtter vores lotteri.

Gevinstudlevering:
Luna, Klostervej 8A, Ry senest lørdag den 27. nov. 2021 kl. 12.00.
Evt. uafhentede gevinster tilfalder Ry Rotary Klub og vil blive anvendt i henhold til lotteriets formål.

Vindernumrene offentliggjort 2. november 2021. Se flere oplysninger på bagsiden af dit lod.

Overskud:
Ca. 40% af overskuddet går til støtte for lokale projekter. bl.a. Natteravnene, E-sport, Fællesskabets Hus i Ry mm.
Ca. 60% er afsat til fortsat projektarbejde i bl.a. bjerglandsbyen Bukalasi, Uganda, hvor Ry Rotary pt. støtter opsparingsprogrammer.

Rotarymøder:
Har du lyst til at deltage i et af de ugentlige møder som gæst, finder du klubbens program her på hjemmesiden ryrotary.dk. Du er meget velkommen til at sende en mail til: Info (at) ryrotary.dk

Øvrige informationer: Se lodsedlen
Der tages forbehold for evt. fejl vedr. numre mv.

F.eks. har vi "åbent Rotarymøde" onsdag den 3. november, hvor
professor
Anne-Mette Hjalager i sit foredrag ind på følgende:

• Skal en lille by i Midtjylland have sin egen turismepolitik?