Lodsedler kan nu købes på MobilePay nr. 12850

Indsendt af Sam Strange Eyde den 10.8.2021
UDSOLGT.
Lørdag den 2. oktober blev de sidste lodder solgt. En flot succes at vi har udsolgt af lodder ca. 1 måned før den offentlige afslutning af vores lotteri Tak for jeres store opbakning. Bedste hilsner Ry Rotary Klub

Da vi får flere henvendelser om at købe lodsedler i vores ”Sommerlotteri 2021” udenfor Ry-området, kan vi nu tilbyde alle interesserede at betale/købe lodsedler via vores MobilePay nr. 12850.

Sådan gør du:

Indbetal kr. 100, 200, 300 etc. på MobilePay Nr.: 12850 ”Ry Rotary Klub’s Sommerlotteri”, og skriv i kommentarfeltet:

1. hvor mange lodsedler du ønsker,
  2. dit MobilePay Mobilnr. og
  3. swipe ”Send Penge”.

Når vi registrerer din betaling/bestilling, vil vi udtage en/flere tilfældige valgte lodsedler, og SMS’e dig foto af lodsedlens/lodsedlernes lodnr. indenfor 48 timer.
Lodsedlerne opbevares hos os i forseglet kuvert påført dit navn og det mobilnr. du anvendte ved betalingen/bestillingen på MobilePay og dit/dine lodnr.. Du kan, hvis det ønskes og efter aftale (20324092) afhente dine lodsedler hos os. Du bør selv tjekke for om du har vundet i vinderlister i Ry Ugeblad, MJA, www.rycity.dk den 2. nov. 2021, men vi tjekker også for dig (dog uden ansvar), og SMS’er dig direkte besked (via dit mobilnr.), hvis du har vundet.