Indsendt af Jørgen Bidstrup den 30.9.2022
Rotary Danmark har gennem de seneste par år afholdt en iværksætterkonkurrence.
I år vil iværksætterudvalget gerne kunne indstille en kandidat til distrikt 1470 og gerne en der kan gå hele vejen......
Del venligst opslaget og lad os se om vi gennem vores individuelle netværk, kan finde en, iværksætter vi kan sende videre til distriktet.

Frederikssund Rotary klub indstiller en lokal virksomhed til Rotary Danmarks årlige iværksætter pris.
Med prisen følger national omtale i presse og på sociale medier, samt adgang til et kæmpe nationalt og internationalt netværk igennem Rotary Danmark.

For at deltage i konkurrencen skal din virksomhed leve op til følgende:

• Opstart fra bunden, på baggrund af en idé der ikke findes på markedet i forvejen
  • Virksomheden skal være etableret, og have været i drift i max 3 år
  • Geografisk tilknytning til Frederikssund
  • Der skal være mindst en fuldtidsbeskæftiget
  • Rotary har specielt fokus på projekter, der har relation til energi, klima, sundhed.
  • Det vægtes at virksomheden har et gavnligt formål som: socialansvarlighed, arbejder med FN´s verdensmål, bæredygtighed eller lign.

Alle brancher og former for virksomhed kan deltage, blot de lever op til ovennævnte.

Send en præsentation af din virksomhed til vores præsident Jørgen Bidstrup på hr.bidstrup (at) gmail.com senest d. 9. november 2022 – den lokale vinder kåres på Kalvøen onsdag d. 23. november.