Indsendt af Claus Skovbjerg den 27.2.2022
Vi har udviklet et helt nyt kursus for landets CICO´er og sekretærer.

Dette kursus er til alle Rotarianere som er nye i disse funktioner. Men det kan også være, at du som eksisterende CICO eller sekretær har lyst og interesse i at deltage, for at dygtiggøre dig, så er du velkommen.

Vi har gjort os umage for at ramme behovet på det relevante tidspunkt og derfor er kurset delt over i 4 trin hen over 2022:

• Trin 1

Selvstudie som du skal gennemgå finder du på dette link:  https://www.youtube.com/watch?v=Q6R7C0g77fE

det giver en meget udførlig præsentation af kursusforløbet og vores mål med kursusrækken. Vi er overbeviste om, at du efter dette selvstudie har lyst og interesse i at tilmelde dig til det videre forløb. Du skal bruge max. en time på dette.

• Trin 2

Fysisk kursus, hvor vi mødes i distriktet den 31. marts 2022 på Bygholm Landbrugsskole i Hatting, Horsens Kurset varer fra kl. 17.00 – kl. 21.00, hvor vi starter med noget at spise, hvorefter vi går i gang med kurset kl. 17.45. Du skal have din PC med, da kurset både er praktisk orienteret samtidig med at du får teoretisk viden til brug for det fremtidige arbejde.

• Trin 3 – 25. august 2022 eller 7. september 2022

Digital kursus opfølgning, hvor du får mulighed for at stille spørgsmål, så du kan få support og får afklaret nye opstående spørgsmål som er væsentlige for at du kan udføre opgaverne

• Trin 4 – 9. november 2022 eller 24. november 2022

Digital kursus opfølgning, hvor du får endnu en mulighed for at stille spørgsmål så du bliver endnu bedre til at løse opgaverne

Vi håber, at vi med denne bistand, kan give den bedste indlæring og support, så man er tryg og har den indsigt der skal til for at løse sine opgaver.

Prisen for at deltage i hele forløbet er 300 kr. pr. person.

Af hensyn til det praktiske med dette arrangement, bedes bindende tilmelding ske senest 10. marts 2022 via Rotary systemet på samme måde som du tilmelder dig et møde i klubben.

Mange hilsener og på gensyn

Distriktstræner

Jan Aagaard