Årlige certificering af protections officer

Indsendt af Jørgen Maaløv Jørgensen den 6.5.2018
Husk - en betingelse for at modtage/udsende udvekslingsstudenter er, at protecctions officer har sin årlige certificering iorden!
De klubber der deltog på mødet i Rødby, kan medle afbud og skrive i notat feltet at de har deltaget i Rødby.

Alle Klubber der jævnligt deltager i udvekslingsprogrammet, skal deltage i en årlige certificering, manglende deltagelse kan betyde at klubben ikke kan udsende studenter

Alle deltagende POére skal medbringe deres egen underskrevne PO erklæring og en nyindhentet straffeattest. De klubber der deltog i mødet i Rødby skal lave en aftale med DPO Lise Bennike om hvorledes hun kan modtage jeres erklæring og straffe-attest.

Hvis jeres klub har valgt en ny PO bedes i sørge for at den nye PO tilmeldes mødet som gæst og at selv melder afbud og skriver i kommentar feltet hvem i er blevet afløst af.

Hvis i medbringer en PC til mødet vil der være mulighed for at afprøve funktionerne i databasen som i skal bruge i arbejdet som PO
06.06.2018. 18:30