Årets slutning markeret med præsidentskiftet

Indsendt af Bodil Fogh Hansen den 21.6.2017
I den historiske Marskal stue på Frederiksberg Slot mødtes vi til årets sidste møde.

For andet år i træk afsluttede vi Rotary året i de historiske omgivelser på Frederiksberg Slot.

I Marskal stuen stod champagneglassene klar med boblerne hældt op.

Past-præsident Nis Hansen holdt en (lidt længere) 3 minutters tale om årets løb i klubben.

Afgående Præsident Birger Møllevang opsummerede årets aktiviteter på bedste vis - med behørig tak til dem der har ydet en indsats.

Præsidentskiftet blev markeret med overdragelse af præsidentkæden.

Den tiltrædende præsident holdt en tale om planerne for det kommende år, og kaldte derefter Nis Hansen frem til overrækkelse af en Paul Harris Fellow anerkendelse, som en velfortjent tak for det store arbejde Nis har gjort for klubben.

Derefter ønskede den tiltrædende præsident god sommer, og de fleste gik med til middag i Hansens familiehave.

Rigtig god sommer til alle!

Billeder fra mødet kan ses i vores galleri her