Rotarys struktur

Rotary består af tre dele: kernen i Rotary er vores klubber, som er støttet af Rotary International og The Rotary Foundation.

Rotary klubber samler dedikerede enkeltpersoner til at udveksle ideer, opbygge relationer og udføre projekter.

Rotary International understøtter Rotary klubber over hele verden ved at koordinere globale programmer, kampagner og initiativer.

Rotary Foundation bruger generøse donationer til at finansiere projekter med rotarianere og vores partnere i samfund rundt omkring i verden. Foundations midler kommer fra frivillige bidrag fra rotarianere og venner, som deler vores vision om en bedre verden.

Sammen arbejder Rotary klubber, Rotary International og The Rotary Foundation for at indføre varige forbedringer i vores samfund og i hele verden.

VORES PARTNERE

Når Rotary går i partnerskab med andre organisationer, ganger vi  effekten, som ​​grupperne på egen hånd ville kunne opnå. Vi kalder det "Rotary effekt." Fra lokale fødevarebanker til globale humanitære organisationer, arbejder vi med en bred vifte af samarbejdspartnere, herunder:

• Bill & Melinda Gates Foundation
  • Centers for Disease Control og Forebyggelse
  • Globalt FoodBanking Netværk
  • ShelterBox
  • UNESCO-IHE
  • UNICEF
  • Forenede Nationer
  • World Health Organization
  • Ønsker du at blive partner med en lokal klub, eller endda den globale organisation?